دوستــانه
دوستــانه
گوش کن...خاموش هاگویاترند...درخموشی من فریادهاست... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ೋღೋدوستــانه ೋღೋ و آدرس amical.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

سلام به همه.انشاالله که خوب باشین.مایعنی من وزهراقراره جفتی این وبلاگ رواداره کنیم.خواهرهای ناتنی هستیم ولی خب نمیدونم توهویت خودمون موندیم یه بارلیلی ومجنونیم یه بارهمسرگرامی هستیم یه بارهم اجی جون!هنوزمعلوم نیست که درباره چی مینویسیم.اگه شمادوس دارین مادرباره چیزخاصی بگیم میتونین تونظرات بگین.خیلی علاقه مندیم به تبادل لینک.خیلیم مهربونیم هی فرت وفرت میایم وبتون.درضمن فعلافک کنم پروفایلمون یه کم قاطی کرده انشاالله که درست میشه.سوالی داشتین درخدمتیم.منتظرنظراتتونیم.باماباشین درپناه حق



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت22:31---26 آذر 1391
سلام به خواهرای گلم وب خوبی دارید براتون آرزوی موفقیت میکنم به منم سر بزنید منتظرم ؛ لینکتون کردم
پاسخ:سلام النازجان خیلی ممنون نظرلطفته اجی.التماس دعا


زهـــــلا ツ
ساعت20:51---26 آذر 1391
چشــــــم

لاستے وبـ خودمـو ـآپیـدمـآ

نسے میشـه بـه حسیـטּ و علـے اس بدی بگے زهـرا بیمـارستـان و رو به مــوت؟؟؟
پاسخ:واخل شدی؟؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟به خدااجی تازه ازشرشون خلاص شدم جرئت میکنم گوشیموچندمین توخونه بزارم.من ازاون متنفرم خاک توسرش عمرااس بدم بهش.اجی چیزیت که نشده قربونت برم؟


زهـــــلا ツ
ساعت21:48---25 آذر 1391
¸¸.•*¨`•»دوستـــ دــآلــــم«•´¨*•.¸¸





لـاستـے ملسـے کـہ وبمــوטּ لـو ـآپـــ کلــدےپاسخ:خواهش میکنم.پست بعدی هم مال توئه منتظرتم.اجی تو وبم کامنتت روتاییدنکردم چون داستان لومیرفت ولی من بهش دروغ نگفتم اون واقعیت بودوالان واقعادرنبودش راحتم ودیگه نمیتونه کاری بکنه.دیگه هم باهاش حرف نزن
پاسخ:منم مثل تو تازه دارم میفهمم اقا بالا سر نداشتن چه قد خوبه اما از یه چیز میترسم...اینکه حسین بزنگه خونمون بهش بگو زهرا روبه موته شاید دست از سرم برداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 24 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:28 ] [ نسترن ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ماکه خیلی زیادخوش امدیدبه قول یکی ازدوستان کلیک رنجه فرمودین.من که نسترنم اجیم زهراس.دوتادخمل خوب وناناز.من بوشهری زهرااصفهانی.جفتمونم متولد76ایم.قراربود وب مال جفتمون باشه ولی انگارزهرانمیخوادش واپ نمیکنه ازاین به بعدخودم اپ میکنم. امیدوارم حالاخوشتون اگه نیومدلااقل بدتون نیاد وبازم کلیک رنجه بفرمایید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 3217
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1